Samenwerking

Contact met uw tandarts

Tijdens onze behandelingen blijft u bij uw eigen tandarts komen voor de reguliere jaarlijkse controles.
Wij nemen een deel van de zorg voor uw gebit van uw tandarts over.
Uw tandarts wordt schriftelijk op de hoogte gebracht van elke behandeling.
De röntgenfoto’s die door ons gemaakt worden sturen wij door naar uw tandarts.
Uw tandarts krijgt uitvoerig verslag van de staat van uw gebit en het behandelplan.
Bij tussentijdse beoordelingen, jaarlijkse controles, beëindiging van behandelingen en na operaties, wordt uw tandarts altijd op de hoogte gebracht.

 
Verzekering/Tarieven

Er zijn tegenwoordig vele verzekeraars met heel veel verschillende zorgpakketten.
Het is voor ons onmogelijk deze te kennen.
Wij hebben geen contracten met zorgkostenverzekeraars.
U krijgt van ons een behandelplan met codes van de verrichtingen. Met deze codes en uw polisvoorwaarden kunt u zelf (eventueel in overleg met uw maatschappij) nagaan hoeveel uw verzekeraar vergoedt. 
Facturen worden rechtstreeks naar u toegestuurd via ons factureringsbureau Infomedics.
Na betaling kunt u deze dan weer indienen bij uw verzekering voor eventuele vergoeding van de kosten.
Vanaf 1 januari 2013 werken tandartsen weer met landelijke, vaste tarieven.
Deze tarieven stelt de Nederlands Zorgautoriteit (NZa) vast, in opdracht van de overheid.
PPI Kennemerland heeft zich als doel gesteld om de hoogst mogelijke kwaliteit van mondzorg te leveren voor de beste prijs en met de beste service.

 
Klanttevredenheid

Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid.
Zo blijven wij op de hoogte van uw wensen en behoeften.
Vanzelfsprekend kunt u deze ook melden bij de balieassistente en/of de tandarts.

 

De beste service, ons streven